یکی از بزرگترین مشکلاتی که وبسایتها و یا نرم افزارهای تحت وب بعد از اتمام پروژه به آن برخورد میکنند محتوا هست اغلب اوقات پیمانکار و یا سفارش دهنده نرم افزار دقیقا همون چیزی رو که می خواهد دریافت میکند اما به دلیل کم حوصله بودن و یا استخدام نکردن اپراتورهای مناسب و با حوصله و همچنین آشنا به استفاده از اینترنت وبسایت و یا نرم افزار تحت وب وی بعد از چند رها شده و بلا استفاده میماند و پیمانکار هم از تیم توسعه گله و شکایت دارد که کار مناسبی را انجام نداده اید و یا کار کردن و به اصطلاح پر کردن وبسایت کار ساده ای نیست. از این رو یک تیم نسبتا مجرب تولید محتوا که مسلط به نرم افزار طراحی شده هستند میتواند یک ایده و فکر را از شکست خوردن و به نتیجه نرسیدن نجات دهد. و البته تبلیغات اینترنتی که بسیار مهم هست زیرا نرم افزار و یا سرویس تحت وبی که تبلیغ نشود شناخته هم نمیشود برای تبلیغات اینترنتی نیاز هست که ابتدا گروه کاربری نرم افزار مورد نظر محصول خود را شناسایی کرده و محل های گشت گذار آنها را در سایتهای اینترنتی و یا کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی را رصد کرده و در زمان مناسب توجه آنان را به نرم افزار خود جلب کنیم. قطعا تبلیغات اینترنتی مناسب میتواند به مراتب موفق تر از تبلیغات شهری باشد و البته این نکته مهم را باید در نظر بگیریم که تاثیر کلیپ تبلیغاتی کوتاه و زیبا به مراتب اثر گذار تر از متن و یا عکس میباشد.
تولید محتوا
